RADA 3 - ZKUSENOSTI

Článek vložil jiřina dne 07.10.2017 RADA 3 - ZKUSENOSTI

Nastoupila po uspěšném typu e10 (02),byl velmi oblíben jak k normálnímu užití,tak i vynikal na závodech svýma jizdníma vlastnostma a výkonem,civilní verze měla slusné zpracováni,jen ovládání pedálu a brzdy byly pruměrné,jizda je nezapomenutelným zážitkem,který je neopakovatelý,dnes je toto mozne jen s vykonou verzi rady 1 .Z modelu 1502-2002 je dnes zádaný a skvělý veterán / Při nástupu E21 se vylepšil komfort a brzdy,ale ve slabších modelech neni ten sportovni pocit jizdy vozu bmw,nejlépe si vedl 4válcový dvoulitr M10 a 6válcová dvatrojka M20, kde však váha na předni nápravě byla vyšší a zhoršila jizdní vlastnosti.Byli vylepseny osazenim podvozku od f. bilstein,model 2,3 a 315 tuto radu ukoncil /  Pokracovani rady modelem E30 se rozsirila nabidka o diesel,kombi a X-4x4,vrcholem je M s ctyrvalcovymi motory s14,ktery se dostal do podvedomi lidi svym nadcasovym vzhledem,dokonolima jizdnima vlastnostma a vykonem,jeho obrovske sportovni uspechy trvaji dodnes a stale staci na mnoho modelu(i z ostatnich znacek),je velmi ceneny a vyroben ve velmi vysoke kvalite jako sportovni nacini, take provedeni vozu s pohonem 4x4 bylo velmi uspesne kde byl osazen motor m20,spolehlivost velmi dobra i s prijatelnou spotrebou na stalou ctyrkolku,byla schopna provozu i pri odpojeni nahonu 1 napravy,provedeni kombi se dobre prodavalo i ve verzi zadniho nahonu s daleko slabsim motorem, provedeni diesela bylo velmi spolehlive,po prechodu na turbodiesel ale spolehlivost klesla na ukor vykonu,stale jsou k videni dosti casto tyto modely na silnicich